Powered By Blogger

vineri, 1 aprilie 2011

4Tuning

Fiind pasionat automobile am ales ca in primul meu articol sa vorbesc despre cel mai accesat site auto din Romania, 4Tuning.ro 
Intr-adevar este cel mai complex si util site din Romania la ora actuala. E cea mai mare comunitate din tara aici, e locul de inlatnire a majoritatii pasionatilor de atomobilistica si mai ales a celor de tuning. 
Site-ul este foarte complex, prima pagina contine ultimele stiri din domeniul auto si articole despre pasionatii de tuning si creatiile lor. Apoi site-ul iti ofera posibilitatea alegerii unei sectiuni. Sectiunea "Forum" este una foarte accesata, ea fiind locul de intalnire a pasinonatilor din toate colturile tarii care dezbat teme precum "Cum sa obtii mai multi CP" s.a. O alta sectiune a site-ului este  "Bazarul" unde se gasesc peste 100 000 de anunturi auto de la cele mai simple pana la cela mai excusiviste autoturisme.






Multumesc. O zi faina.


P.S. Sper sa nu aduceti critici dure la adresa mea. Sunt abia la inceput, o sa apara articole din ce in ce mai bune.:)

6 comentarii:

  1. 4Tuning m-a ajutat enorm cand am avut nevoie. nu degeaba e cel mai popular! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic ca mai e de lucrat la blog. am vazut ca e recent da mai e de lucrat. oricum, la postari bune incontinuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. primul post e interesant. acesta lasa de dorit e incomplet. tinind cont de ce.ai scrisca esti la inceput si vor fi postari tot mai bune, la vizita urmatoare ma abonez! succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. postul acesta e incomplet pt ca a fost facut asa in graba...sa nu fie gol blogul pana am facut ceva cat de cat interesant ...acum lucrez la alt articol, dar cand o sa am timp o sa il copletez si pe acesta. multumesc foarte frumos de cirtici :) ele ma motiveaza sa fac o munca mai buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer cei de pe 4tunning nu m-au impresionat cu nimic, sunt un grup de pusti care isi dau cu parerea. Cand am avut probleme m-am adresat forumului marcii de masina pe care o detin, si acolo cei cu experienta mi-au explicat pe indelete.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat despre soferii de pe 4tunning....sunt teribilisti, si nu se gandesc ca soselele publice nu sunt pista de curse. La Ploiesti mi s-a intamplat sa fiu pe punctul de a face accident din cauza unui asemenea specimen..care mi-a taiat fata pe un pod.

    RăspundețiȘtergere